Zátěžový tester FY-64/260 olověných akumulátorů, analogový pro 6V a 12V

Obrázek
Tester olověných motobaterií. Tester je určen pro měření 6V a 12V baterií od 200 CCA do 1000 CCA (startovací proud).
804 Kč
664 Kč bez DPH
Obvykle 2-5 dní
GLS 84 kč
Česká pošta 109 Kč
Top Trans 179 Kč
Kurýr Najbert (Praha) 149 Kč
Osobní odběr Zdarma

Více o dopravě

Kód103009
PNZátěžový testr DHC 50113 analogový pro 12V
VýrobceDHC
Záruka24 měsíců
PopisTechnické parametryKe staženíSouvisející produktyAlternativní produkty

Tester je určen pro měření 6V a 12V baterií od 200 CCA do 1000 CCA (startovací proud).

Postup při testu 12V (6V) baterie
Připojte tester k baterii. Červené kleště na plusový pól baterie, černé na minusový pól baterie. Stisknout spínač do polohy 1 na deset vteřin. Nikdy nedržte toto tlačítko déle než 10 vteřin – mohlo by dojít k poškození testeru.
Výsledek měření se odečítá na ručkovém měřidle. Kapacita baterie je závislá na okolní teplotě. Při teplotách bod bodem mrazu se kapacita výrazně snižuje.

1. Stav baterie je správný – ukazatel je v zeleném poli. Baterie je v pořádku, lze ji dobíjet. Stav baterie lze dále zjistit hustoměrem (není součástí dodávky). Rozsah zeleného pole je odstupňován podle startovacího proudu (od 200 do 1000CCA). Stav baterie je nutno odečíst dle příslušného startovacího proudu této baterie.
2. Kapacita baterie není zcela na 100%. Ukazatel se pohybuje ve žlutém poli WEAK. Rozsah žlutého pole je odstupňován podle startovacího proudu (od 200 do 1000CCA). Stav baterie je nutno odečíst dle příslušného startovacího proudu této baterie.
3. Kapacita baterie je nedostatečná – Ukazatel se pohybuje ve červeném poli BAD. V tomto případě je baterie buď defektní nebo nedostatečně nabitá. Pro zjištění, v jakém stavu je baterie, je nutno použít hustoměr. Pokud je hustota elektrolytu nad 1,225 g/cm2 je baterie defektní. Při hodnotě nižší než 1,225 g/cm2 lze baterii dobít a opětovně otestovat.
4. Obdobným způsobem lze odečíst stav baterie s napětím 6V. Sekce pro 6V baterie se nachází v levé části měřidla.

Postup při testu dobíjecí soustavy vozidla
1. Nastartujte motor a nechte běžet v otáčkách 1200 až 1500 ot/min, dokud nedosáhne běžné pracovní teploty. Pozor: nepřibližujte se k pohybujícím se částem motoru.
2. Tester připojit k baterii sejným způsobem jako při testu baterie. Stisknout tlačítko a počkat 10 vteřin.
3. Odečtěte stav baterie z měřidla nad nápisem CHARGING SYSTEM. Pokud se ukazatel pohybuje v červeném poli (při napětí menším než 12,8V nebo vyšším než 15,0V – vozidlo buď nedobíjí nebo přebíjí připojenou baterii). Pokud je ukazatel v zeleném poli, je dobíjecí systém v pořádku.

Postup při testu startéru vozidla
1. Před testem startéru vozidla se ujistěte, že baterie je 100% nabitá.
2. Odpojte systém zapalování, aby motor nenastartoval.
3. Sepněte startér a odečtěte napětí.
4. Pokud voltmetr ukáže 9V nebo méně, startér zatěžuje příliš baterii, nebo kapacita baterie je nedostatečná ke správné funkci startéru.

VýrobceDHC
7Tester olověných motobaterií 6V, 12V
1DHC
6analogový
724/2
Dokumenty ke stažení
Zákazníci k tomuto zboží kupují
Bateriová svorka, akusvorka mosaz boční KOVANÁ - (TOP kvalita), Mínusová (-)
56,2 Kč46,5 Kč bez DPH
Kód:102714
Skladem ihned k dispozici
Nerezový kartáč na akusvorky a baterie
122 Kč101 Kč bez DPH
Kód:103548
Skladem ihned k dispozici
Kleště bateriové 700A, černé, izolované
266 Kč220 Kč bez DPH
Kód:104837
Skladem ihned k dispozici
Sprej - čistící přípravek KONTAKT GOLD 2000, 200ml
666 Kč550 Kč bez DPH
Kód:101490
Obvykle 2-5 dní
Sprej - čistící přípravek KONTAKT WL, 200ml
230 Kč190 Kč bez DPH
Kód:101489
Skladem ihned k dispozici
Alternativní produkty
Zátěžový voltmetr (testr, zkoušečka) Telwin
1 732 Kč1 431 Kč bez DPH
Kat.číslo:802517
Skladem ihned k dispozici